Veelgestelde vragen

bestelling
Via het contactformulier kunt u uw bestelling doorgeven of telefonisch contact met ons opnemen.
Via het contactformulier kunt u alle vragen stellen of uw bestelling doorgeven. Ook kunt u hier telefonisch contact met ons opnemen en kijken we met u mee naar wat er fout is gegaan.
Neem direct telefonisch contact met ons op (0642909126), zolang de bestelling nog niet verzonden is zullen wij de order aanpassen, ook als deze al betaald is.
We proberen onze voorraad zo goed mogelijk aan te vullen. Mocht het artikel toch uitverkocht zijn neem dan Via het contactformulier contact met ons op, wij zullen dan nakijken of deze nog binnen komt.
U ontvangt een op het opgegeven E-mail adres een mailtje met daarin uw track en trace nummer. Zo kunt u zelf precies zien wat de status van uw pakketje is.
Via het contactformulierkunt u telefonisch contact met ons opnemen of een e-mail sturen. Ook kunt u één van onze winkels bezoeken om het assortiment te bekijken en persoonlijk advies inwinnen.
Wij zijn blij je als nieuwe klant te verwelkomen. Zit er iets leuks bij op onze site dan kunt u dit gewoon bestellen. Op het moment dat je naar de kassa gaat vragen wij u om zich aan te melden als nieuwe klant. Dit is noodzakelijk om uw bestelling te ronden en uw pakketje te kunnen volgen via track en trace.
Als u bestelling is ingevoerd en de beraling is succesvol afgerond ontvangt u altijd een orderbevestiging van ons met hierop uw ordernummer. Heeft u niets ontvangen neem dan contact met ons op.
betaling
Onze site is voorzien van een slotje en werkt dus met een beveiligde verbinding. De betalingen gaan via I-deal. Op het moment dat u uw betaling gaat afrekenen komt u in uw eigen beveiligde betaalomgeving terecht.
Op dit moment is het niet mogelijk om bestellingen te plaatsen en niet direct via I-deal te betalen. Is met I-deal betalen voor u niet mogelijk neem dan telefonisch contact met ons op (0642909126)
Achteraf betalen is bij ons nog niet mogelijk. Mocht een bestelling niet aan uw verwachtingen voldoen dan kunt u kosteloos de bestelling retourneren en storten wij het aankoopbedrag inclusief verzendkosten aan u terug.
Op dit moment is het alleen mogelijk om via I-deal te betalen. Dit is een veilige manier van betalen en u heeft uw aankoop de volgende dag in huis. De volgende dag geldt voor bestelling die voor 13:00 uur zijn gedaan.
verzending
Alle bestellingen boven de €50,- worden binnen Nederland gratis bij u afgeleverd. Voor bestellingen onder de €50,- berekenen wij €3,95 verzendkosten.
Bestellingen worden automatisch ingesteld met aflevering bij de buren mogelijk. Wilt u niet dat de bestelling bij de buren wordt afgeleverd dan kunt u dit bij de bestelling opgeven. Is het niet zeker dat u thuis bent dan kunt u ook kiezen om het pakketje naar een PostNL punt te laten verzenden. Hier kunt u dan binnen 7 dagen uw bestelling ophalen.
Bestellingen op werkdagen voor 13:00 besteld zijn de volgende dag in huis. Bestellingen die op zaterdag of zondag binnen komen worden op dinsdag bij u afgeleverd.
Op dit moment is het op 90% van alle adressen binnen Nederland mogelijk om uw bestelling tussen 18:00 uur en 22:00 uur te laten bezorgen. De kosten hiervoor zijn € 1,25 per zending. U kunt dit bij uw bestelling opgeven.
retouren
Indien het artikel na ontvangst van de bestelling niet bevalt kunt u deze tot 30 dagen na ontvangst retourneren. De artikelen dienen dan wel ongebruikt en in goede staat geretourneerd te worden. U kunt de artikelen in de winkel (gratis) of via PostNL (gratis) terugsturen. Betaalde verzendkosten voor een bestelling onder de 50 euro worden ook terugbetaald als de volledige bestelling geretourneerd wordt. Terugbetaling vindt in de winkel direct plaats en bij retourneren via PostNL binnen twee weken.
Op het moment dat wij uw retourzending terugontvangen storten wij binnen 14 dagen uw aankoopbedrag terug.
U heeft 30 dagen de tijd om uw zending retour te sturen. Vul het contactformulier in en wij zenden u een retourlabel toe voor op het pakketje.
Via het contactformulier kunt u aangeven wat u retour wilt sturen. Wij sturen u dan een retourlabel voor op het pakketje. Wij storten binnen twee weken het aankoopbedrag van het artikel plus de verzendkosten op uw rekening terug.
Ondanks dat wij alle orders zorgvuldig nakijken kan het voorkomen dat er toch een fout artikel naar u is toegezonden. Neem direct via het contactformulier contacrt met ons op. Wij zullen dan direct kostenloos de artikelen omruilen.